Sunday, May 23, 2010

Tunang..Tunang..

Monday Bluess.... After weekend, to face Monday sure b boring.. Xde mood nak keje somemore, hati masih kt umah dgn anak2..hahahaha..

But honestly, working with Nutrimetics i had a lots of fun here.. Somemore, bosses sgt la supportive!! Hehehe.. Seronok!!

Last few months, i ada buat make up for enggagement. I bukanlah make up artist or mak andam or teringin nk jd make up artis or mak andam. Since ever, i just practic wat ever skill yg i ada just for my self.. Malas la nk buat utk org ni.. Leceh!! Tp kalu ade sedare2 or kawan2 rapat minta tolong, i buat jugak la.. Hehehe..

So, just to share my creative arts work.. Yg baju cekelat tu is my cousin.. Akan melansungkan hari bersejarah insyaAllah bulan 10 ni.. Yg baju putih biru tu my sis in-law pnye adik.. Xsure bile die akan kawin, tp dgr2 thn ni jgk.. Maybe akhir tahun.. Anyway, to both of them i wish u guys good luck!! Semoga berbahagia selalu... ~cheers~ :)




No comments:

Post a Comment